Адгрузкі ў кантэйнерах

Разам з традыцыйнымі спосабамі транспарціроўкі хлорыстага калію ў чыгуначных вагонах і ў судах насыпам, БКК актыўна выкарыстоўвае адгрузкі ў стандартных марскіх кантэйнерах.

Адгрузкі ў кантэйнерах

Мы адныя з першых у СНД звярнулі ўвагу на перавагі такога віду адгрузак: выхад у сегмент дробных пакупнікоў, павышэнне ўзроўню сэрвісу за кошт дастаўкі прадукцыі “дакладна своечасова” і “да дзвярэй” атрымальніка, пашырэнне геаграфіі паставак і аптымізацыя транспартных выдаткаў.

 

На сённяшні дзень БКК паспяхова выкарыстоўвае пляцоўкі для стафіроўкі прадукцыі ў кантэйнеры ў Клайпедзе, мае магчымасць фасаваць прадукцыю ў 25-кг, 50-кг мяшкі і МКР, супрацоўнічае з вядучымі кантэйнернымі лініямі.

 

Звычайна тавар дастаўляецца ў дваццаці- або саракафутавых кантэйнерах навалам або ўпакаваны ў паліпрапіленавыя мяшкі змяшчальнасцю ад 25 кг да 1200 кг па выбары заказчыка – атрымальніка грузу. Дастаўлены ў порт пагрузкі ў вагонах, тавар выгружаецца на перагрузачным тэрмінале, а затым выконваецца яго стафіроўка навалам у кантэйнер ці ж – упакоўка ў мяшкі і адначасовая стафіроўка ў кантэйнеры. Пасля заканчэння стафіроўкі кожны кантэйнер неадкладна адпраўляецца на кантэйнерны тэрмінал, дзе чакае пагрузку на судна.

 

Асноўныя ўмовы пастаўкі: CPT і CFR порт прызначэння. Перавагі кантэйнераў відавочныя. Мы маем магчымасць далёкіх і кропкавых паставак партый тавару ад 25 тон, можам камбінаваць транспарціроўку з наземнай дастаўкай да кропкі прызначэння ў мноства краін свету, уключаючы і тыя порты, куды немагчымая пастаўка суднавай партыі навалам з-за абмежаванняў па асадцы судна або адсутнасці неабходнага для перавалкі абсталявання.