Водны транспарт і порты

Больш за 80% беларускага калію перавозіцца водным транспартам, так як гэты від паставак не толькі эфектыўны і зручны, але і дазваляе абслугоўваць кліентаў у самых аддаленых кутках зямнога шару.

Транспарціроўка<br>па вадзе

Транспарціроўка
па вадзе

Больш за 80% беларускага калію перавозіцца водным транспартам, так як гэты від паставак не толькі эфектыўны і зручны, але і дазваляе абслугоўваць кліентаў у самых аддаленых кутках зямнога шару.

Пры пастаўках па моры тавар перавозіцца ў трумах судоў навалам (радзей ва ўпакаваным выглядзе). Пры такім спосабе транспарціроўкі тавар дастаўляецца з вытворчай пляцоўкі ў вагонах да порту, дзе на тэрмінале адбываецца пагрузка тавару ў трум судна.

Асноўныя ўмовы пастаўкі: CFR/CIF – порт прызначэння, FOB – порт пагрузкі.

У якасці портаў пагрузкі цяпер БКК выкарыстоўвае порт Клайпеда (Літва, Балтыйскае мора), порт Нікалаеў і порт Рэні (Украіна, Дунай). Таксама пры пастаўках у Заходнюю Еўропу магчымая дастаўка тавару да порта Антверпен (Бельгія), дзе калій можа перагружацца на баржы, якія ідуць па Рэйне.

Пры пастаўках на ўмовах CFR/CIF БКК самастойна ажыццяўляе пошук і фрахтаванне судоў для перавозкі. Партыі, якія дастаўляюцца, могуць вар’іравацца ад 100 мт (на баржы) да 70 000 мт на акіянскім судне тыпу “панамакс”.

Прафесіяналізм і шматгадовы досвед спецыялістаў нашага фрахтавага аддзелу дазваляе нам дасягаць аптымальных умоў фрахтавання як па кошце, так і па якасці перавозкі. БКК зарэкамендавала сябе на фрахтавым рынку як адзін з самых надзейных фрахтавальнікаў і партнёраў.

Ажыццяўляючы большасць адгрузак на ўмовах CFR, БКК дамагаецца высокай дакладнасці ў планаванні адгрузак і ў тэрмінах дастаўкі прадукцыі спажыўцам, а таксама выкарыстоўвае магчымасць камбінаваць грузы і фрахтаваць судны з заходам паслядоўна ў некалькі портаў пагрузкі і выгрузкі.

CFR/CIF

Порт прызначэння

FOB

Порт загрузкі

70 000 мт

Маx партыя

1 000 мт

Min партыя

Склад у Qingdao Склад у Yantai Склад у Zhanjiang Склад у Zhenjiang Склад у Lianyungang China Map
Склады ў Кітаі

Пры дыстрыбуцыі тавару ў аддаленых раёнах, куды прамыя пастаўкі з Еўропы дробнымі партыямі (3 – 5 тысяч тон) выклікаюць цяжкасці або немагчымыя, БКК актыўна выкарыстоўвае склады часовага захоўвання. На бягучы момант БКК арандуе 4 склады ў Кітаі, на поўначы і поўдні краіны. Пасля завозу тавару на склады суднам вялікага танажу, БКК мае магчымасць ажыццявіць хуткую пастаўку (ад 7 дзён) невялікага аб’ёму (ад 2000 тон) у мноства краін і портаў Паўднёва-Усходняй Азіі, што дазваляе задаволіць тэрміновыя запыты па дастаўцы тавару для дробных і сярэдніх спажыўцоў, а таксама быць канкурэнтнымі па тэрмінах дастаўкі, нягледзячы на значную аддаленасць вытворчасці ад канчатковага атрымальніка тавару.

Бразільскі рынак

Акрамя таго, апрацоўка і захоўванне грузаў для бразільскага рынку адбываецца на арандуемым БКК складзе ў порце Паранагуа, што значна аптымізуе лагістыку паставак і сэрвісу для менш буйных кліентаў у рэгіёне і прадастаўляе магчымасць Беларускай калійнай кампаніі пастаўляць тавар пакупнікам у найкарацейшыя тэрміны, выконваючы, у тым ліку, і экстранныя заказы.

Ва ўсіх выкарыстоўваемых портах задзейнічаюцца профільныя тэрміналы, якія спецыялізуюцца на працы з угнаеннямі і валодаюць адпаведнай інфраструктурай па прыёме, захоўванні і перавалцы сыпкіх грузаў. Наяўныя складскія ёмістасці дазваляюць адначасова захоўваць у портах больш за 350 тысяч тон прадукцыі, што асабліва важна ў сезоны актыўнасці попыту для забеспячэння своечасовай дастаўкі тавару спажыўцам.

Бразільскі рынак